Onze diensten
Consulting, beheer, remote support, advies telecommunicatie, trainingen
Lexit ICT Consulting biedt ook remote support en beheer aan m.b.v. de software TeamViewer en/of TeamViewer QuickSupport. Dit houdt in dat wij op afstand de computers in uw netwerk kunnen beheren. Als zich een probleem voordoet, kunnen wij inloggen op de desbetreffende computer en het probleem verhelpen. Uiteraard is deze vorm van support volledig beveiligd, zodat onbevoegden geen toegang kunnen krijgen tot uw gegevens.
Lexit ICT Consulting adviseert ook over de inrichting van de telecommunicatie binnen uw bedrijf, bijvoorbeeld over de aanschaf van een nieuwe telefooncentrale of de aanvraag en implementatie van ADSL voor hoge snelheid internettoegang. Wij werken samen met diverse telecompartners en isp’s.
Het implementeren van een applicatie is één ding, het zorgen dat uw medewerkers er ook daadwerkelijk mee gaan werken (’acceptatie’), is een heel ander verhaal. Daarom bieden wij bij alle producten die wij implementeren ook trainingen aan. Cursisten ontvangen een helder cursusboek. Wij verzorgen deze trainingen op locatie of bij Lexit ICT Consulting in Den Haag.
Wij verzorgen de volgende trainingen: Word, Excel, Outlook en/of Powerpoint, Windows XP, Legal Eagle, Fidura, CC Law.
Is de automatisering van uw praktijk geoptimaliseerd voor de digitale rechtspraak? Lexit ICT Consulting begint altijd met een gedetailleerde inventarisatie van de bestaande situatie. Deze quickscan is de basis van ons advies.
Lexit ICT Consulting biedt volledig support op de applicaties die zijn geïmplementeerd. Dit betekent dat u automatisch de laatste upgrades van programma’s ontvangt en u uw ICT-vragen aan ons team kunt stellen.